• (iOS) Sonic 4™ Episode I קוד רמאות להגדיל מטבעות

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sonic 4™ Episode I ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sonic 4™ Episode I IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ קוד רמאות להגדיל מטבעות ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Sonic 4™ Episode I 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Sonic 4™ Episode I Arked xoc

    Sonic 4™ Episode I Arcade buaf

    אין יותר הרשאות מיותרות ונראה שהוא עובד קצת בסדר. הפקדים לא הכי טובים, הפיזיקה כמובן מפגרת אחרי אלה של החלק השני, אבל בסך הכל מספיק טוב ל-4 כוכבים. יכול היה להיות חמישייה, אבל מיון הרשאות מיותרות לא היה צריך לקחת כל כך הרבה זמן, נכון?

    שיחק רק כמה דקות של משחק וזה היה גרוע. האנימציות היו מוזרות, הפקדים היו גרועים, והמצלמה מסתובבת כאשר סוניק עובר לולאה. אני חושב שאין להציל את המשחק הזה.

    קוֹלִי. 4. פרק. ל

    הלוואי שהפקדים היו מדויקים יותר אבל המשחק יציב. גרפיקה נהדרת וסאונד עם רמות מהנות.

    מאוד סוסי

    הלוואי שזה יעבוד על סוכרייה על מקל...

    סוניק - המשחק האגדי - דף הבית הראשון שלי

    ממש כיף וממכר. הבעיה היחידה שלי היא שהפקדים הם זבל.

    ל×'רשל×' ויקיפ×"×™×" : יהודה משי זהב ניסה לשים קץ לחייו, מצבו אנוש (צילום:. ראיתי את מה שראיתי,

    המשחק הזה קשה אתה צריך להיות כל המשחק הזה

    משחק קולי מהבית הישן והטוב, כיף גדול אבל כמו שהרבה מבקרים בעבר אמרו, הוא נגוע בבקרות נוראיות לחלוטין, כמות החיים שאיבדתי כשהמשחק דורש ממך מהירות והבקרות פשוט נוטשות אותך להשאיר אותך מתנופפת בפראות אל מוותך. פשוט תן לו דפד גדול בפינה השמאלית התחתונה והכל יהיה בסדר.

    SEGA, בבקשה, תקן את זה! זו הסיבה היחידה בשבילי לא לתת למשחק הזה 5 כוכבים.

    לוכד את התחושה של משחקי Genesis עד לאפקטים הקוליים, אבל ה-d-pad קצת קטן

    אני אוהב את זה שמקף הספין הוא כל כך מהיר ואני כל כך שמח שהם הכניסו מהלכים קלאסיים למשחק היי כשאני מתחיל את המשחק סגה כשכתוב סגה הסאונד לא כל כך טוב כל השאר בסדר הדברים של הפריט כשאתה בוחר מעלה פריט הצליל נכבה זה בסדר עד כדי כך אני רק רוצה שהשמע יהיה לתקן סגה אבל אני עדיין נותן לו 5 כוכבים

    למרות שהמשחק הזה הוא לא אחד הטובים, זה עדיין משחק קטן לשחק אם אתה משועמם. זה פחות או יותר מה זה סוניק 4

    ספייק הקושי במשחק הזה הוא ממש גרוע

    50 Best Pet Movie Ad Images in 2020 - BigSpy

    סוניק 1 זה משחק טוב

    למי שמעולם לא שיחק במשחק הזה, זה בהחלט שווה את זה. הפקדים קטנים ולא ניתנים לשינוי, אבל הם לא קשים ועדיין קל לשלוט בכיוון של סוניק. קרבות הבוס לוקחים רעיונות מבוגרים יותר ומכניסים להם סיבוב קטן. המצלמה עשויה תמיד להישאר נמוכה בכמה קרבות בוס, אבל זה משחק נהדר במהירות גבוהה עם כמה תכונות ייחודיות. פשוט שמור על ראש פתוח כשאתה משחק בו, אל תיכנס מיד לשנאה. אתה תאהב את זה, תאמין לי.

    Lyrics, Song Meanings, Videos, Full Albums & Bios: Yesh Beze Ta'am, Lomedet lauf, Ad HaKatze ...

    iOS, כמו גם לסוויץ'.

    עניין הג'ויסטיק הקטן פשוט לא עובד מספיק טוב.

    זה מבאס

    המשחק הזה עבד טוב יותר בטאבלט הזה מכיוון שבטאבלט ה-acer שלי הכל היה מפגר. אבל סגה בבקשה שפרו את איכות הצליל.

    זה היה עדיף להיות מההתחלה משחק מובלי למה זה היה משחק קונסולה

    Mighty Party ایفای نقش nng

    הורד Superfarmers 1.11.1 APK אנדרואיד com.herocraft.game.free ...

    אני אוהב את המשחק אבל מסיבה כלשהי הצליל של הצלצול הוא נמוך האם אתה יכול לתקן את זה?

    זה לא ממש נשמע כמו הדבר האמיתי

    זה משחק קצר עם כמה ויזואליים נחמדים, פסקול ממוצע ועיצוב ברמה הגונה. קשה מאוד לשלוט בשלבים המיוחדים בגלל בקרות מביכות ולעיתים יש בעיות בקצב הפריימים. לפיזיקה יש תחושה מאוד נטולת מומנטום לגביהם, מה שלא ממש מרגיש נכון במשחק סוניק. אני לא יכול להמליץ על הגרסה הניידת של Sonic 4 Ep1. זה לא משחק רע, אבל יש משחקי דו-ממד טובים בהרבה. עדיף לשחק את המשחק הזה על קונסולה.

    משחק נחמד. אני ♥ סוניק אבל הפקדים במשחק הזה לא כל כך מעולים. זה צריך תיקון.

    איפה סוניק 3 למה דילגת על זה SEGA?!

    זה טוב אבל בכל פעם שהמוזיקה נעצרת זה מוציא אותי מהאפליקציה


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :