• (Android) Sky Force Reloaded kod meningkatkan primogem

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sky Force Reloaded ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sky Force Reloaded IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kod meningkatkan primogem ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Sky Force Reloaded 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ia adalah masalah yang tidak menyenangkan, terutamanya kerana wang yang diperoleh = sasaran dibunuh * ketangguhan sasaran. Tetapi! Hanya untuk 3 peringkat pertama. Tahap 4 dan ke atas itu hanya wang yang diperoleh = sasaran dibunuh bermakna musuh yang lebih keras, lebih banyak yang melarikan diri dan lebih banyak usaha atau masa untuk mendapatkan jumlah wang yang sama. Hanya mengisar tahap 1 2 atau 3 pada sukar atau mimpi ngeri biasa bergantung pada pesawat anda. Blueh

    Sky Force Reloaded Аркады fssv

    Wah... Best gila lh waiii

    Saya bagi 2 bintang kerana tiada kemas kini selepas Mac. Mengapa tiada kemas kini baharu untuk permainan ini. Semua peringkat peningkatan senjata ditutup. Permainan bagus tetapi tanpa kemas kini berapa lama kita boleh bermain tahap yang sama berulang kali. Perlu kemas kini dan naik taraf untuk senjata.

    Mantap

    Pembunuh masa yang baik tetapi kebolehmain semula tidak begitu hebat apabila anda mencapai permainan akhir (naik taraf penuh + koleksi). Saya agak menjangkakannya kerana ia adalah permainan luar talian untuk masa yang lama. Saya suka bermain selama beberapa bulan dan saya masih jarang membukanya dari semasa ke semasa pada masa kini hanya untuk bermain satu atau dua permainan.

    Permainan yang bagus tetapi saya akan sentiasa memberikan ulasan yang buruk untuk sistem tenaga kerana semasa saya menikmati penembak atas ke bawah, saya tidak begitu mahir, jadi saya akan kehabisan tenaga dengan cepat.

    Mcam mana nak hack bintang bnyak?

    Terdapat masalah tahap 3 saya habiskan semua pingat tetapi satu pingat


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :